so bz..bz.. hurh ! !

Ya Allah .. penat nye.. sampai tak de mase na stdy ni.. iena awk tu nak exam.. nak SPM ! ! fikir laa skit.. sudah.. my ibu da membebel suwoh stdy..katenyee kurang kan aktviti.. yg aku ni pon.. da time2 cmni laa bebagai pulak aktviti.. baru2 ni kawad.. than sukan, thanx.. dgr cite pas ni hoki pulok ! ! waaahhhh ! ! indah nyee hidup ku tanpe buku.. abah kau ! ! SPM laaa.. haha.. maki dri sndri... :))

Choop !! sejak bemenjak2 aku tak de at kelas ni.. mcm2 jdi.. gaduh sini.. dengki sane.. kutuk sini.. mengate sane.. ya Allah.. ape ni.. kite satu kelas laa syg.. dah.. kite nak spm daa.. jgn laa mm ni.. taw.. ingt laa.. cube korang pike.. kalaw kite begado, ape jd ?? dah la satu kelas.. sume prmpuan laa syg.. jgn laa cmni.. kate ert comel.. hahaha.. aku rindu sgt kemesraan kite time dulu.. tp nape skrg cmni.. pike yee, kalaw kite gado msti dlm hti tak tenang ?? kan ?? cmne na blaja.. klaw dpt pon.. skjap jee.. kite kwn syg.. bia laa tak rpat.. asl jgn begaduh.. yee kwn2.. aku syg korang.. aku cme na kite yg terbaik.. aku malu doe bile org kate " ish, dgn classmate pon tak ngam " malu kott org ckap cmtu.. dak kelas lain ukan main epy lg.. klaw gadoh pon tak de smpai nak grak mlm2 jmpe.. klaw pape jd ?? sape ssh ?? aku syg laa korang.. tau ta .. adessss..
k laa.. pike laa ye.. love u all 5 ert.. hummm :'')
aku nak kite mcm burung ni.. selalu same2 :'')

No comments:

Post a Comment