Hati Yang Kau Sakiti,

Salam. sori to say. story ni ukan sal LOVE.. but..psal kengkwn-2 yg sgt mementingkan dri sndri spaye  dy puas sket an hti kwn dy sndri. aku sbnanye ukan na sesuke hati uat hukuman ak sndri. tp,, da terlalu nmpk sgt da. kau buat mcm-2 daa. tpi ak ta na laa slah an korang 100%.. coz.. ak tau la.. cbnanye korang ni baek.. "BUKAN HIPOKRIT" .. plis..kemaafan mesti iklas.. ko ingt ko da cte mcm-2 kat SI DY aku ley diam cmtu je ke.. ta..aku ta kan.. tp ble ak na setel bnde ni baek-2.. ko buat taik.. buat ta kesah.. peduli nye aku ble ko rimas nan aku an.. ble da ta na berkwn tu ckap.. ta yah ssh-2 ak add ko.. chat nan ko.. sape-2 je laa.. an..an..ak ase sket hati-2 sgt.. ble ak ckap elok-2.. ko na sgt BACK UP makhluk Allah sorank ni.. ak ta pnah pon na tdoh dy pape.. tah laa.. ko ingt bnde ni sng cmtuuuuuu je na lpe kn.. ta syg..ta.. haha.. ta pe.. ak akn cbe tok teros saba.. ak tkot kesabaran aku ilang je.. tu je yg aku takot.. sejujur nyee dri ati aku.. ak ase aman laa jgak ble dpt tau yg BF aku da ta brape na tego korang.. ak ase ble BF ak kwn nan korang.. ak ase BF ak mcm kne hasutan yg tdak sepatut nyaa.. sori to say keyh.. but.. ini memg jujo laa kan dri hti aku.. ta kesah laa korang na ckap pe pas ni.. cbb ak tau.. PAGE tu ade kne mngene nan korang... haha.. BTW.. AK EPY SGT COZ BALAK AKU DA SEDAR TNTNG PERNGAI KWN-2 DY.. tp.. ta kan laa aku na bia an BF ak tros-2 cmtu.. ak arap stu ari nnti MEREKE AKN BERUBAH SUPYE TDAK MENGHNCUR KN HTI SESAPE.. ak uat sume ni.. sbb ak na ANTRE NYE DPT SEDAR,, tu jee.. keyh... maaf.. ak terlalu menyebok hal ko.. sbb bg ak.. hal SI DY.. HAL AKU JGAK!!

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA.. 
JIKA ADA SESIAPA YG TRASA.. PNDAI-2 LAA PKER..
p/s: aku bukan budak bodo yg ta mtang mcm korang.. plis.. jgn slalu kte bdak skola ni mcm-2.. ko pon msok u dri skolah jgak ko blaja.. ^^ .. keyh.. have a nice day.
ak na ubati kesedihan.. kesakitan..kemaafan..
semuanya perlukan keikhlasan..

hummmm...


1 comment: