Happy New Year ^^

Salam. Hye sume.. wahh !! da msok tahun baru kan.. tahun 2012 ^^.. huhu.. Yeahh.. tahun yg sgt mendebar kan bg aku.. why not kan.. haha.. ye ler.. maok(SPM) maa !! haha.. sgt mendebar kan tu..  TAKUT !! so.. bercerite tntang azam.. yeaahh !! mestilah azam aku na belajar sungguh-2.. untok mse depan aku.. untuk mak ayah aku.. adek badek aku.. yeahh.. my bf juga .. ^^ .. AKU JANJI NA BLAJA SUNGGUH !! waahh !! semangat gitu.. ye laa.. aku ta mau na hampe kan dorank sume.. ak syg bnget sma mereka..hum.. so !! dengan azam baru ni.. dengan taon baru ni.. ak na blaja betol-2.. so.. kne laaaaaa kurang kn  FB hum.. bukan FB je.. TWITTER jugaaa.. walaupon ak ni agak aktive laa jgak kan.. kne laa balance kan aktiviti tu sume dgn stdy aku.. kan..kan.. ak na buat yg terbaek taw.. haa.. yeahh.. BELAJAR BETOL-2.. azam baru.. :) 
mane tah ak rembat pic ni.. haha.. letak ler at sni.. so !! (BELAJAR) ..hihi..
Pape pon.. tq for visit my BLOG yg ta sbrape ni.. YEAAAAA !!!! Epy New Year .. 


No comments:

Post a Comment